Klachten

Wij streven er natuurlijk naar om u en uw gebit altijd zo goed mogelijk te behandelen. Bent u patiënt bij ons en heeft u een suggestie, dan kunt u die via deze pagina doorgeven. Wij zullen dit in behandeling nemen en (zo nodig) contact met u opnemen.

Heeft u toch een klacht?

Heeft u het gevoel dat wij er niet samen uitkomen, dan kunt u uiteraard uw klacht indienen bij de KNMT of ANT. Voor de KNMT kunt u bellen met 0900-202 5012 (€ 0,90 per gesprek), voor de ANT met 020-237 4750. Zij zullen uw klacht in behandeling nemen en u verder adviseren.

Bij een klacht over de mondhygiënist kunt u contact opnemen met het Nederlands paramedisch instituut via telefoonnummer 033-4216189.

Uiteraard doen wij er alles aan om al uw gegevens zo volledig mogelijk, zo correct mogelijk en zo veilig mogelijk te verwerken.

Wilt u uw gegevens opvragen, nazien, corrigeren of laten verwijderen kunt u hiervoor contact opnemen met onze praktijk.

Onze balie assistente kan u uw gegevens verstrekken, samen met u controleren en wijzigen indien nodig. Wanneer u dit wenst kan ook een aanvraag tot verwijdering van uw gegevens worden ingediend. Sommige gegevens dienen echter in een medisch dossier bewaard te worden, dit wordt per aanvraag bekeken.